SCM Music Player

TEARS NEVER STOPPED !!




Aku da tak terbilang untuk yang keberapa kali aku cube untk hubungi dye . tp masih kosong . adakah aku da tak ade langsung lagi di hati dye ? . aku masih lagi Berharap ! . lagi 4 hari aku akan pulang ke s.alam . hari yang aku sangat tunggu2 utk bjumpa dengan dye . tp macam da tak kan berlaku semua tu . 

aku hilang semangat ! aku bukan org yang kuat . aku sangat lemah ! aku tak boleh nak hadapi sume ini . sering kali aku cuba pujuk hati aku , dan still lagi menaruh harapan agar apa yang berlaku ny , kesudahannya , aku mampu mengesat air mata ny dengan gembira .

gembira ? dah tak ade istilah gembira dalam hati aku skrang ini di saat ini , kecuali ape yang berlaku ini cuma mimpi semata-mata . besar sangatkah slah aku smpai aku kne trima semua ni ? aku da xde semangat . aku hanya mampu berdoa pada Allah s.w.t agar kesulitan yang aku alami ini di akhiri dengan senyuman . xde tempat laen utk aku mengadu selain pada Allah . kawan-kawan yang memberi semangat , terima kasih . aku sangat menghargainya . syukurlah aku masih mempunyai kawan @bff yang ada ketika aku dalam kesedihan .

wassalam .
doakan yang terbaik untuk kami . 

No comments:

Post a Comment