SCM Music Player

happy Eid semua ;)

 Assalamualaikum ,


Baru nak update blog Aidilfitri 2011 ;)

Untuk kali yang keberape tah ny , saya beraya dekat pahang . x balik kg pown . tp still gak meriah n happy . juadah hari raya selalu abah yang tentukan , saya n my mum bersiap sedia masak je . hehe . first day raye , saya beraya di rumah saje . x sempat nak keluar , ade je tamu yang datang . :)
Raya tahun ny best dr tahun yang lepas , sbb saya bole puasa penuh di rumah selepas 4 tahun puasa kat kampus :( and , Raye pown boleh raye puas2 .


Ini lah gambar raya saya dan keluarga !

Day 1st ;)

kueh simple2 je ny , buat sendiri taw !!

ma ngn abah ;)

warna keemasan . hihi .



time x de tetamu baru leh bergambar , hehe

hehe , suka kalau budak2 datang rumah , tambah meriah lagi ;)

Day 2nd ;)


pagi2 lagi da webbie ;)






pengapit ku ;)

okay , sampai cney je la raye tahun ny . jumpe lagi tahun depan . insyaallah :)

No comments:

Post a Comment